PROEF

Het komende jaar trekken we met de PROEFmobiel door buurten en wijken van Alexander. Als bij jou in de buurt zijn, kun je meedoen aan allerlei activiteiten rondom natuur en wetenschap. Moestuinieren, koken, werken met zonne-energie, zelf broodjes bakken, met bamboe bouwen, spannende proefjes doen en nog veel meer.

Bij PROEF ga je zelf, in je LABjas, aan de slag met de natuur en voer je spannende experimenten uit. Kun jij bijvoorbeeld zelf een bootje bouwen dat vaart op zonne-energie? Heb je wel eens meegedaan aan een ‘airbattle’?

De mensen van PROEF helpen je op weg en zijn er als je vragen hebt. De PROEF-activiteiten doen we buiten. Van een beetje kou of regen trekken we ons niets aan. En als je denkt: ja dit smaakt goed en ik wil meer proeven, dan kun je in 2014 meedoen aan een serie workshops. PROEF de natuur en doe de PROEF!

PROEF is een creatie van en samenwerking tussen Stichting Buurtlab, Stichting Steensoep, Stichting Abela en Natuurspeeltuin de Speeldernis. In (opdracht van) de deelgemeente Prins Alexander geven we vorm aan talentontwikkeling rondom Natuur & Wetenschap.

Meer weten? Check de Facebookpagina: https://www.facebook.com/ProefRotterdam

IMG-20140206-WA0000PROEF in het nieuws (klik op het artikel om naar de website van de Havenloods te gaan):

20130815 PROEF in de krant

PROEF maakt onderdeel uit van het programma

Iedereen is een ster