Einstein Club

Bij de Einsteinclub gaan kinderen uit groep 3 als echte wetenschappers aan de slag. Ze ontdekken een aantal basisprincipes uit de natuurkunde, scheikunde, techniek en biologie. Ze ontdekken bijvoorbeeld de werking van het weer, maken een robot, leren over de werking van licht, kleur, luchtdruk en zwaartekracht. Ze gaan aan de slag met verbindingen en constructies, verdiepen zich in archeologie en leren over de werking van het menselijk lichaam. Bij het aanbod van de onderwerpen sluiten we zoveel mogelijk aan bij de interesses van de groep. Samen maken we eerst een ontdekroute die de basis vormt voor de leerlijn van de lessenserie. De Einsteinclub is een uitdagende en gevarieerde activiteit voor ontdekkers in de dop.